Portré
Sodró Eliza
Életrajz
Életpályája:1990. december 17-én születtem. Pilisvörösváron nőttem fel, és ott jártam német nemzetiségi általános iskolába. Hét évig tanultam hegedülni, de a zenélést azután sem hagytam abba, hogy 2005-ben Budapestre kerültem. A Vörösmarty Mihály Gimnázium dráma tagozatán végeztem 2009-ben. Az érettségit követően egy évig Berlinben éltem. 2010-ben felvételt nyertem a Kaposvári Egyetem Színművész szakára, Réthly Attila osztályába. A 4. évet, mint szakmai gyakorlatot, a szombathelyi Weöres Sándor Színházban töltöttem, ma már a társulat tagja vagyok. Az egyetem alatt a hallgatók kreatív energiái és ambíciói egymást erősítve adódtak össze, így több olyan társulás is alakult, amely az intézmény falain kívül is meg tudott maradni. Ilyen a k2 társulat, amivel több sikeres bemutatón vagyunk túl. Valamint a BEKVART és az Alagsor néven működő zenekarok, ahol a hegedűszólamokért felelek.

-
Művészek írták
Sötét tónusban
David Doiasvili grúz rendező. Azaz, az összeomlott birodalom egyik utódállamából is hozza megélt tapasztalatait. Korszakváltásban él, mint egykor Moliére. Mai szóhasználattal, posztmodern kultúrák részesei. Mi is. Moliére műveivel „tanítani akart”, de ezzel el is takarta ítélkezését. A Tartuffe-on kora nevetett is, de be is tiltatta. Szegő György -
Interjúk
„Semmi másból nem áll a művészet szeretete, mint ráismerésből.”
A Budafoki Dohnányi Zenekar folyton-folyvást tágítja a határait – újabb és újabb vizekre evezve, hogy minél több hívet szerezzen a klasszikus zenének. A zenekar ügyvezető zeneigazgatója Hollerung Gábor Liszt díjas karmester. Vele beszélgettünk. Farkas Éva -
Interjúk
„Kardántengelyről csavarral.” A Kurázsival indul a Narratíva
Az induló és lépésről lépésre építkező Narratíva csoport első bemutatója a Kurázsi és gyerekei című, 1941-ben született Brecht-klasszikus Ungár Júlia fordításában. Az előadásnak a Radnóti Színház új játszóhelye, a Radnóti Tesla Labor ad helyet, az előadás rendezője Kovács D. Dániel. Vele beszélgettünk. Farkas Éva