Portré
Kudella Magdolna
asszisztens
Életrajz
Szerkesztő, korrektor, asszisztens
Tanulmányok:
2002–2004.
Színház- és Filmművészeti Egyetem drámapedagógia szak
2002–2004. Hajónapló Műhely 4.
1996–2001.ELTE Bölcsészettudományi Kar
magyar-esztétika szakalkalmazott irodalomtudomány program
Előadások (Asszisztens)
Rejtélyek az operában (Merlin Színház, 2005. január 7.)
Három kívánság (Kolibri Pince, 2004. január)
Ibusár (Marczibányi Téri Szabadidő Központ, 2002. április 21.)
2003. Kortárs Drámafesztivál (spanyol projekt koordinátora)
Szerkesztői, korrektori megbízások: Völgyfutár, Kisvárdai Lapok, Zsöllye, Hajónapló
Tanulmányok:
2002–2004.
Színház- és Filmművészeti Egyetem drámapedagógia szak
2002–2004. Hajónapló Műhely 4.
1996–2001.ELTE Bölcsészettudományi Kar
magyar-esztétika szakalkalmazott irodalomtudomány program
Előadások (Asszisztens)
Rejtélyek az operában (Merlin Színház, 2005. január 7.)
Három kívánság (Kolibri Pince, 2004. január)
Ibusár (Marczibányi Téri Szabadidő Központ, 2002. április 21.)
2003. Kortárs Drámafesztivál (spanyol projekt koordinátora)
Szerkesztői, korrektori megbízások: Völgyfutár, Kisvárdai Lapok, Zsöllye, Hajónapló
Válassza ki a keresett személy nevének kezdőbetűjét vagy használja a keresőt!
-
Interjúk
Az semmi – ezt hallgasd meg!
Az alábbi interjú kiváló apropója lehetne, hogy nyolcvanegyedik születésnapján, egykori kaposvári kollégái egy általuk alapított elismeréssel, a „Kossuth díjasok Kossuth díjával” lepték meg a Jászai Mari-díjas, érdemes művészt, a Halhatatlanok Társulatának örökös tagját. Koltai Róberttel néhány nappal a díjátadás után színházi pályájáról beszélgettünk. Rojkó Annamária -
Interjúk
Apropó nélkül – beszélgetés Bánsági Ildikóval
Ady Endre Petőfiről írott sorai jutnak eszembe először róla. Mást, két-három szavas méltatást nem is mernék róla írni. Nekem ő fogalom. A BÁNSÁGI. Csupa nagybetűvel. Gyulay Eszter -
Interjúk
„Mindennek az Egyetemi Színpad az oka.”
Jordán Tamás egy rendkívül sűrű életpályát tudhat maga mögött az Egyetemi Színpadtól Szombathelyig. Volt rendező, színházigazgató, színházi fesztivál igazgató, tanár és mind a mai napig színész, nagyszerű közös produkciók részese és emlékezetes szólóestek előadója. 1961-től máig követjük, hogy hogyan próbálta mindig megteremteni a számára legfontosabb lényegét a színháznak: hogy az egy agóra legyen, egy találkozóhely, ahol az emberek kezet nyújtanak egymásnak. Farkas Éva