Portré
Albert Tamás
színész
Életrajz
1958-ban született Budapesten, 1986-tól a Honvéd Művészegyüttes tagja, majd 1989-től az Operaház magánénekese. A szegedi, debreceni és miskolci színház vendégművésze. Elsősorban az olasz repertoárban jeleskedik. Főbb szerepei:
Erkel - Bánk bán címszerep
Orf Carmina Burana tenor
Puccini Manon Lescaut - Des Grieux
Puccini Bohémélet - Rodolfo
Puccini Tosca - CavaradossiVerdi
Rigoletto - DucaVerdi Don Carlos címszerep
Erkel - Bánk bán címszerep
Orf Carmina Burana tenor
Puccini Manon Lescaut - Des Grieux
Puccini Bohémélet - Rodolfo
Puccini Tosca - CavaradossiVerdi
Rigoletto - DucaVerdi Don Carlos címszerep

Válassza ki a keresett személy nevének kezdőbetűjét vagy használja a keresőt!
-
Interjúk
Az semmi – ezt hallgasd meg!
Az alábbi interjú kiváló apropója lehetne, hogy nyolcvanegyedik születésnapján, egykori kaposvári kollégái egy általuk alapított elismeréssel, a „Kossuth díjasok Kossuth díjával” lepték meg a Jászai Mari-díjas, érdemes művészt, a Halhatatlanok Társulatának örökös tagját. Koltai Róberttel néhány nappal a díjátadás után színházi pályájáról beszélgettünk. Rojkó Annamária -
Interjúk
„Köszönöm, drága jó istenem, hogy ez ma sikerült.”
Blaskó Péter gondolatai az átváltozásról, a függöny mögötti titokról – a színházi alkotás képessége egy olyan fajta tálentum, amit az ember a jóistentől kapott és vele született. És azzal úgy kell sáfárkodnia, hogy kiteljesedjen benne és ez a kiteljesedés a mindenkori nézőknek örömet okozzon. Kozma András -
Interjúk
Apropó nélkül – beszélgetés Bánsági Ildikóval
Ady Endre Petőfiről írott sorai jutnak eszembe először róla. Mást, két-három szavas méltatást nem is mernék róla írni. Nekem ő fogalom. A BÁNSÁGI. Csupa nagybetűvel. Gyulay Eszter