Színházak
Székesfehérvári Vörösmarty Színház
- 2024/2025
- 2022/2023
- 2021/2022
- 2020/2021
- 2019/2020
- 2018/2019
- 2017/2018
- 2016/2017
- 2015/2016
- 2014/2015
- 2013/2014
- 2012/2013
- 2011/2012
- 2010/2011
- 2009/2010
- 2008/2009
- 2007/2008
- 2006/2007
- 2005/2006
- 2004/2005
- 2003/2004
William ShakespeareMacbeth
A XI. századi Skócia színvilága, vérbe és ármányba mártott ecsettel. Tragédia? A megunhatatlan klasszikus időtlen tanulságai politikáról, végzetről, szerelemről.
fordítóSzabó Stein Imre
- MacbethCsizmadia Gergely
- Lady MacbethTóth Auguszta
- Duncanskót királyVasvári Csaba
- BanquotábornokQuintus Konrád
- MacdufftábornokFehérvári Péter
- LennoxtábornokSafranek Károly
- RosstábornokKelemen István
- MalcolmDuncan fiaTűzkő Sándor
- DonalbainGulyás Balázs
- KapusKozáry Ferenc
- Lady MacduffBakonyi Csilla
- Első boszorkányBakonyi Csilla
- Második boszorkányZávodszky Noémi
- Harmadik boszorkányJuhász Diána
- SiwardNorthumberland grófja, az angol hadsereg tábornokaJuhász Illés
- SzázadosJuhász Illés
- Első gyilkosJuhász Illés
- Második gyilkosGuttin András
- OrvosGuttin András
- FleanceBanquo fiaHernádi Szabolcs
- Ifjú SiwardHernádi Szabolcs
- Seytontiszt Macbeth kíséretébenBartha László
- Harmadik gyilkosBartha László
- Macduff fiaAranyosi BálintKovács Richárd
- SzolgaRovó Tamás
Nemesek, katonák…….…………A Vörösmarty Színház férfi tánckara
- rendezőKálloy Molnár Péter
- díszlettervezőSzékely László
- jelmeztervezőGyőri Gabriella
- zeneszerzőHrutka Róbert
- mozgásAtlasz Gábor
- fordítóSzabó Stein Imre
- súgóWeil Szilvia
- ügyelőHorváth Iza
- produkciós asszisztensHaszmann Kata
"A mi Macbeth-ünkben keveredik a modern és a korabeli ruházat, nem korszakhoz kötöttük a jelmezeket, hanem elsődlegesen a szereplők egyéniségét fejezi ki mind." - Győri Gabi, jelmeztervező
"A Macbeth esetében nem is annyira koreográfiáról, inkább mozgástervezésről beszélhetünk, ami félúton van a tánc és a színház között. Színészi viselkedésből, működésből dolgozunk hol lassítva, hol igazi tempóval, reálisan, és néhol stilizáltan. Izgalmas ez a munka, hiszen vegyes a játszók köre, táncosokat és prózai színészeket kell harmonizálni az egyéni mozgáskultúrákból kiindulva." - Atlasz Gábor, mozgás
"A Macbeth esetében nem is annyira koreográfiáról, inkább mozgástervezésről beszélhetünk, ami félúton van a tánc és a színház között. Színészi viselkedésből, működésből dolgozunk hol lassítva, hol igazi tempóval, reálisan, és néhol stilizáltan. Izgalmas ez a munka, hiszen vegyes a játszók köre, táncosokat és prózai színészeket kell harmonizálni az egyéni mozgáskultúrákból kiindulva." - Atlasz Gábor, mozgás
2011. 03. 04.
Galéria
Játszóhelyek, társszínházak, fesztiválok
Színház-választó
Válassza ki a keresett színház kategóriáját majd nevének kezdőbetűjét vagy használja a keresőt!