Theater Online
Instagram
  • Nyitólap
  • Képgaléria
  • Színházak
  • Portré
  • Hírek
  • Írások
  • Bemutatók
  • HTMSZ
  • Képügynökség
  • TESzT

    Színházak

    Természetes Vészek Kollektíva

    • Előadások
    • Galériák
    • Hírek
    • Írások
    • Műsor
    • Épület
    • Igazgatóság
    • Történet
    • 2015/2016
    • 2011/2012
    • 2010/2011
    • 2009/2010

    Tóth KrisztinaAura - Transzparens illúzió

    Schein Gábor és Tóth Krisztina írásainak felhasználásával
    • SzereplőBlaskó BorbálaKántor KataNagy AndreaKovács Martina

    Zene: Parabryo
    • rendezőÁrvai György
    • koncepcióÁrvai György
    • látványÁrvai GyörgySzűcs Edit
    • dramaturgImre Zoltán
    • íróSchein Gábor
    • ruhaSzűcs Edit
    • zeneBodza W. Mihály
    • videóKorai ZsoltLenz Tünde
    • sminkMatis Edit
    • hajKenyeres Attila
    • produkciós vezetőKulcsár Viktória

    Mindenki szólista!

    Hommage Bodza W. Mihály alkotótársunknak aki dimenziókutatás közben nyomtalanul eltünt!


    A Por-Műhely című produkciónk folytatása a most színpadra állított Aura. Támája a testre ható nehézkedési erő, a lélekre ható „röghöz kötöttség” és a folytonos elvágyódás közötti küzdelem ábrázolása.


    Az előadás három kiemelkedő koreográfus-táncosnő aktív jelenlétére és koreográfiájára épít. A hagyományos színpad-nézőtér viszonyt megbontva a táncosok a térben három különálló színpadon helyezkednek el, testük köré épített, organikus installációk szerves részeként jelennek meg, amelyek saját, látható,állandó változásra képes aurákként hatnak.


    A 2010-es Por-Hüvely folytatása két hatás, a testet befolyásoló nehézkedési erő és a lelket gúzsba kötő "röghöz kötöttség" küzdelmének, mozgással és verbálisan is megfogható, leírható állomásait ábrázolja.


    Szűcs Edit és a Természetes Vészek Kollektíva előadás három koreográfus-táncos jelenlétére, és három, időben és térben egymással párhuzamosan kibontakozó koreográfiájára épül. A táncosok olyan a testük köré épített tér-installációk szerves részeként jelennek meg, amelyek saját, látható, állandó változásra kész aurákként hatnak.


    A táncosok jelenléte komplex installációk szerves része, amely úgy épül testük köré, mint egy saját, látható, állandó változásra képes aura. A térszervezés, és a dramaturgia szempontjából akusztikai magot képez a közönség mozgása által gerjesztett hangkulissza.


    A vizuális és a térbeli elemek hatására a test szimbolikus értelmet nyer. A vizuális hatás mellett, a szöveg Schein Gábor és Tóth Krisztina írásainak felhasználásával, a szavak szövedékére építve olyan hangatmoszférába kerül, melynek jelentéstartalma a szinkronitás, asszinkronitás és kontraszt eszközeivel hoz létre dinamikus viszonyt.


    Olyan furcsa ez a mai fény mint egy távoli évszak. Mintha valaki más lennék vagy inkább valahol máshol. (Tóth Krisztina)

    2011. 09. 30.

    Színház-választó

    Válassza ki a keresett színház kategóriáját majd nevének kezdőbetűjét vagy használja a keresőt!
    • budapesti
    • vidéki
    • nyári
    • határon túli
    • külföldi
    • nemzetiségi
    • fesztivál
    • intézmény
    • a
    • á
    • b
    • c
    • cs
    • d
    • e
    • é
    • f
    • g
    • gy
    • h
    • i
    • í
    • j
    • k
    • l
    • m
    • n
    • ny
    • o
    • ó
    • ö
    • ő
    • p
    • q
    • r
    • s
    • sz
    • t
    • ty
    • u
    • ú
    • ü
    • ű
    • v
    • w
    • x
    • y
    • z
    • zs
    • a
    • á
    • b
    • c
    • cs
    • d
    • e
    • é
    • f
    • g
    • gy
    • h
    • i
    • í
    • j
    • k
    • l
    • m
    • n
    • ny
    • o
    • ó
    • ö
    • ő
    • p
    • q
    • r
    • s
    • sz
    • t
    • ty
    • u
    • ú
    • ü
    • ű
    • v
    • w
    • x
    • y
    • z
    • zs
    • a
    • á
    • b
    • c
    • cs
    • d
    • e
    • é
    • f
    • g
    • gy
    • h
    • i
    • í
    • j
    • k
    • l
    • m
    • n
    • ny
    • o
    • ó
    • ö
    • ő
    • p
    • q
    • r
    • s
    • sz
    • t
    • ty
    • u
    • ú
    • ü
    • ű
    • v
    • w
    • x
    • y
    • z
    • zs
    • a
    • á
    • b
    • c
    • cs
    • d
    • e
    • é
    • f
    • g
    • gy
    • h
    • i
    • í
    • j
    • k
    • l
    • m
    • n
    • ny
    • o
    • ó
    • ö
    • ő
    • p
    • q
    • r
    • s
    • sz
    • t
    • ty
    • u
    • ú
    • ü
    • ű
    • v
    • w
    • x
    • y
    • z
    • zs
    • a
    • á
    • b
    • c
    • cs
    • d
    • e
    • é
    • f
    • g
    • gy
    • h
    • i
    • í
    • j
    • k
    • l
    • m
    • n
    • ny
    • o
    • ó
    • ö
    • ő
    • p
    • q
    • r
    • s
    • sz
    • t
    • ty
    • u
    • ú
    • ü
    • ű
    • v
    • w
    • x
    • y
    • z
    • zs
    • a
    • á
    • b
    • c
    • cs
    • d
    • e
    • é
    • f
    • g
    • gy
    • h
    • i
    • í
    • j
    • k
    • l
    • m
    • n
    • ny
    • o
    • ó
    • ö
    • ő
    • p
    • q
    • r
    • s
    • sz
    • t
    • ty
    • u
    • ú
    • ü
    • ű
    • v
    • w
    • x
    • y
    • z
    • zs
    • a
    • á
    • b
    • c
    • cs
    • d
    • e
    • é
    • f
    • g
    • gy
    • h
    • i
    • í
    • j
    • k
    • l
    • m
    • n
    • ny
    • o
    • ó
    • ö
    • ő
    • p
    • q
    • r
    • s
    • sz
    • t
    • ty
    • u
    • ú
    • ü
    • ű
    • v
    • w
    • x
    • y
    • z
    • zs
    • a
    • á
    • b
    • c
    • cs
    • d
    • e
    • é
    • f
    • g
    • gy
    • h
    • i
    • í
    • j
    • k
    • l
    • m
    • n
    • ny
    • o
    • ó
    • ö
    • ő
    • p
    • q
    • r
    • s
    • sz
    • t
    • ty
    • u
    • ú
    • ü
    • ű
    • v
    • w
    • x
    • y
    • z
    • zs

    Partner oldalak

    Az oldal megjelenését támogatja: Nemzeti Kulturális Alap Magyar Művészeti Akadémia Emberi Erőforrások Minisztériuma Kulturális és Innovációs Minisztérium Petőfi Kulturális Ügynökség
    © 2025. - THEATER Online - theater.hu