Nagy Gergő
 
      NAGY GERGŐ VÁLASZOL SZABADOS LUCA KÉRDÉSEIRE
| Mióta dolgozol a Szputnyikkal, hogy kerültél ide? 2009-ben kért meg a Szputnyik, hogy csináljam meg a társulat logóját, miután Graz-ban végigkísértem "Az óra, amikor semmit sem tudtunk egymásról" próbafolyamatát.  Más színházi produkciókhoz tervezni, mint bármi máshoz? Követed valamennyire egy-egy előadás próbafolyamatát? Igen, teljesen más! Sokkal kevésbé kell a piaci igényeknek megfelelnie egy színházi grafikusnak, nyugodtan kísérletezhet és szabadon eresztheti a fantáziáját. Általában úgy állok neki a tervezésnek, hogy – amennyiben rendelkezésre áll – elolvasom a szövegkönyvet, átbeszélem a rendezővel, hogy ő milyen motívumrendszert használ a darabban és közösen kitalálunk néhány olyan elemet, amiket aztán beleépítek a tervekbe. Ehhez néha arra is szükség van, hogy beüljek egy-egy próbára. Mi volt a legnagyobb kihívás a Social Error kapcsán? Emberi oldalról: hogy ne tegyek tönkre egy barátságot... Szakmai oldalról: hogy elkerüljem a közhely-puffogtatást, és hogy utolérjem az időt. |   | 
Milyen social errorról hallottál, olvastál (vagy találkoztál) mostanában, ami  nagyon felháborított/megviselt/elszomorított/..?
Ilyenből van most pár kishazánkban... Talán az idegesít a legjobban, amikor valaki a saját véleményét objektív igazságként kezeli, és ezt erőszakosan ráerőlteti a másképp gondolkodókra.














