Theater Online
Instagram
  • Nyitólap
  • Képgaléria
  • Színházak
  • Portré
  • Hírek
  • Írások
  • Bemutatók
  • HTMSZ
  • Képügynökség
  • TESzT

    Színházak

    Körúti Színház

    • Előadások
    • Galériák
    • Hírek
    • Írások
    • Műsor
    • Épület
    • Igazgatóság
    • Történet
    • 2017/2018
    • 2011/2012
    • 2010/2011
    • 2005/2006

    Molnár FerencAz üvegcipő

    Romantikus vígjáték
    • Sipos LajosmûbútorasztalosKautzky Armand
    • AdélháztulajdonosMérai Katalin
    • Irmakis cselédKaraivanov Lilla
    • RoticsnébordélytulajdonosMaronka Csilla
    • Császár Pálékszerész segédOroszi Tamás
    • RendőrtanácsosGalambos Zoltán
    • RendőrGarai Gábor
    • ViolakisasszonyFigeczky Anna
    • HázmesterPecsenyiczki Balázs
    • HázmesternéKarap Diána
    • Adél anyjaMaronka Csilla
    • Keczeli Ilonarossz leányMalik Édua
    • Stetner úrRáhm Dániel
    • TársalkodónőBencze Nóra
    • Gál kapitányGarai Gábor
    • Szász BandiKapusi Patrik
    • SzakácsnéMalik Édua
    • FényképészRáhm Dániel
    • JulcsakonyhalányBencze Judit
    • LilikeTagscherer Hanga
    • rendezőGalambos Zoltán

    Ha nem Molnár Ferenc írja, akkor brazil szappanopera, ha nem az 1900-as évek elején, akkor Disney tündérmese, és ha nem magyar lenne, akkor francia filmvígjáték. De az a nagy szerencsénk, hogy Molnár Ferenc írta! Ráadásul színpadi darabként, így minden egyben van benne!



    – a brazil szappanoperák szerelmi háromszögei



    – a Disney mesék csodával teli világa



    – és a francia vígjátékok elképesztő humora



    A mű megállná a helyét bármelyik világszínpadon, de talán mégis csak mi magyarok értjük és érezzük keserédes ízét. Egy felnőtt tündérmese, mely visszahozza a századforduló békeidejét, kisimítja ez ember lelkét elegáns humorával, gyermekien tiszta főszereplőjével, miközben olyan súlyos, mindenki életét érintő problémákkal bombáz, mint a boldogságkeresés, vagy a hűség és tisztesség elvesztése. Molnár Ferenc kiváló emberismeretről tett tanúbizonyságot, amikor alakjait színpadra állította, nála nem fekete-fehér mesebeli alakok jelennek meg a színpadon; az öregedő műbútorasztalos (Kautzky Armand), a bolondul szerelmes gazdag nő és a tiszta, gyermeki cselédlány (Karaivanov Lilla) mind hús-vér jellemek; mind kicsit boldogtalanok, de szerethetőek, hibáikkal is kiváló emberek. A történet végét mindenki ismeri, de a boldog befejezés reményt ad a nézőnek, hogy érdemes élni.



    Nekünk már nem is volt más dolgunk, mint színpadra állítani, a kiváló Kautzky Armanddal, Mérai Katalinnal, és Karaivanov Lillával a főszerepben!



    Összegezve: hatalmas szerencsénk van ezzel a darabbal, ami a világirodalomban is megállja a helyét, annyira szerethető, garantált a nevetés, és a boldog befejezés.


    2018. 03. 20.

    Színház-választó

    Válassza ki a keresett színház kategóriáját majd nevének kezdőbetűjét vagy használja a keresőt!
    • budapesti
    • vidéki
    • nyári
    • határon túli
    • külföldi
    • nemzetiségi
    • fesztivál
    • intézmény
    • a
    • á
    • b
    • c
    • cs
    • d
    • e
    • é
    • f
    • g
    • gy
    • h
    • i
    • í
    • j
    • k
    • l
    • m
    • n
    • ny
    • o
    • ó
    • ö
    • ő
    • p
    • q
    • r
    • s
    • sz
    • t
    • ty
    • u
    • ú
    • ü
    • ű
    • v
    • w
    • x
    • y
    • z
    • zs
    • a
    • á
    • b
    • c
    • cs
    • d
    • e
    • é
    • f
    • g
    • gy
    • h
    • i
    • í
    • j
    • k
    • l
    • m
    • n
    • ny
    • o
    • ó
    • ö
    • ő
    • p
    • q
    • r
    • s
    • sz
    • t
    • ty
    • u
    • ú
    • ü
    • ű
    • v
    • w
    • x
    • y
    • z
    • zs
    • a
    • á
    • b
    • c
    • cs
    • d
    • e
    • é
    • f
    • g
    • gy
    • h
    • i
    • í
    • j
    • k
    • l
    • m
    • n
    • ny
    • o
    • ó
    • ö
    • ő
    • p
    • q
    • r
    • s
    • sz
    • t
    • ty
    • u
    • ú
    • ü
    • ű
    • v
    • w
    • x
    • y
    • z
    • zs
    • a
    • á
    • b
    • c
    • cs
    • d
    • e
    • é
    • f
    • g
    • gy
    • h
    • i
    • í
    • j
    • k
    • l
    • m
    • n
    • ny
    • o
    • ó
    • ö
    • ő
    • p
    • q
    • r
    • s
    • sz
    • t
    • ty
    • u
    • ú
    • ü
    • ű
    • v
    • w
    • x
    • y
    • z
    • zs
    • a
    • á
    • b
    • c
    • cs
    • d
    • e
    • é
    • f
    • g
    • gy
    • h
    • i
    • í
    • j
    • k
    • l
    • m
    • n
    • ny
    • o
    • ó
    • ö
    • ő
    • p
    • q
    • r
    • s
    • sz
    • t
    • ty
    • u
    • ú
    • ü
    • ű
    • v
    • w
    • x
    • y
    • z
    • zs
    • a
    • á
    • b
    • c
    • cs
    • d
    • e
    • é
    • f
    • g
    • gy
    • h
    • i
    • í
    • j
    • k
    • l
    • m
    • n
    • ny
    • o
    • ó
    • ö
    • ő
    • p
    • q
    • r
    • s
    • sz
    • t
    • ty
    • u
    • ú
    • ü
    • ű
    • v
    • w
    • x
    • y
    • z
    • zs
    • a
    • á
    • b
    • c
    • cs
    • d
    • e
    • é
    • f
    • g
    • gy
    • h
    • i
    • í
    • j
    • k
    • l
    • m
    • n
    • ny
    • o
    • ó
    • ö
    • ő
    • p
    • q
    • r
    • s
    • sz
    • t
    • ty
    • u
    • ú
    • ü
    • ű
    • v
    • w
    • x
    • y
    • z
    • zs
    • a
    • á
    • b
    • c
    • cs
    • d
    • e
    • é
    • f
    • g
    • gy
    • h
    • i
    • í
    • j
    • k
    • l
    • m
    • n
    • ny
    • o
    • ó
    • ö
    • ő
    • p
    • q
    • r
    • s
    • sz
    • t
    • ty
    • u
    • ú
    • ü
    • ű
    • v
    • w
    • x
    • y
    • z
    • zs

    Partner oldalak

    Az oldal megjelenését támogatja: Nemzeti Kulturális Alap Magyar Művészeti Akadémia Emberi Erőforrások Minisztériuma Kulturális és Innovációs Minisztérium Petőfi Kulturális Ügynökség
    © 2025. - THEATER Online - theater.hu