Theater Online
Instagram
  • Nyitólap
  • Képgaléria
  • Színházak
  • Portré
  • Hírek
  • Írások
  • Bemutatók
  • HTMSZ
  • Képügynökség
  • TESzT

    Hírek

    Kétszeres városmarketing gyémánt díjas Kecskemét

    2019. június 11.
    Országos városmarketing gyémánt díjat nyert a kecskeméti Katona József Múzeum és a Katona József Színház
    A Kecskeméti Katona József Múzeum és Katona József Színház 2019. évi Országos Városmarketing Díj pályázatra benyújtott nevezését, országos városmarketing díjjal jutalmazták.
    A két kulturális intézmény kapta meg a városban először az országos marketingelismeréseket.

    A pályázatokat a stratégiában és kampányokban közreműködő Török Katalin marketing tanácsadó, kommunikációs munkatárs nevezte, a városmárka, városimázs építő indirekt marketing kategóriában, a következő tevékenységekkel:
    A Kecskeméti Katona József Múzeum imázs-és városmárka erősítő tevékenysége Kecskemét várossá válásának ünnepi, 650. évében: a Seuso-kincs és a Kecskemét 650 kiállítás,
    illetve
    A Katona József Színház imázs-és márkaépítő tevékenysége a város 650. évében címmel.
    A Miskolci Egyetem Marketing és Turizmus Intézete és a POSITIVE by Hinora Group szakmai támogatásával létrehozott Országos Városmarketing Díj célja, hogy a városok fejlesztésében egyre fontosabbá és intenzívebbé váló marketingtevékenységre, annak sokszínűségére, eredményességére felhívja a figyelmet. A sikeres, hatékony marketingmegoldások elismerésével és azok széleskörű népszerűsítésével hozzájáruljon az igényes, szakmailag helyes gyakorlat elterjedéséhez. Egy jó városmarketing tevékenység pozitív hatással van az ott élők mindennapjaira, a város ismertségére és megítélésre.

    A Kecskeméti Katona József Múzeum a 2018-as évben, a város ünnepi, 650. évében, A Seuso-kincs, valamint a Kecskemét 650 címet viselő kiállításával mind hozzájárult Kecskemét város hírnevének növeléséhez, a városmarketing fellendüléséhez.
    A Seuso-kincs, a késő római császárkor egyik legjelentősebb ezüstkincse az országos körút negyedik állomásaként volt látható Kecskeméten, a múzeum Cifrapalota kiállítóhelyén. A regionális marketingkommunikációs kampány rekord látogatószámot eredményezett; korábban egyetlen tárlatot sem láttak ennyien (24 058 fő), közel 3 hét alatt.
    A Kecskemét 650 címet viselő, hiánypótló várostörténeti kiállítás a város elmúlt hat és fél évszázados történetét tárja a látogatók elé a modern technika és virtuális valóság segítségével.

    Kecskemét várossá válásának 650. ünnepi programsorozatához a Katona József Színház is csatlakozott, valamint ebben az évben vette kezdetét egy arculatváltással egybekötött kommunikációs építkezés, amely mind a város, és a színház számára is imázserősítő hatással bírt.
    A Színház városmarketingre gyakorolt hatása elvitathatatlan, a szinergiák az elmúlt időszakban még inkább összeadódtak. Napjainkban a színház széles spektrumú műsorkínálattal várja a Kecskemétről és az ország különböző pontjairól érkező közönséget. A produkciók minden évben képviseltetik magukat az ország szakmai fesztiváljain. A szakmai elismerések mellett, a közönség felől érkező szeretet az egyik legnépszerűbb kulturális intézménnyé emelte a teátrumot a városban és a régióban is, több mint 120 ezer néző látja évről évre a város színházának előadásait.

    A pályázatban hat kategóriában díjazták a települések ismertségük növelése, fejlesztése érdekében megvalósított sikeres kampányokat, rendezvényeket, a szakmailag profi marketingmegoldásokat.
    • Művészek írták

      Tündérpalota, ma – Csongor és Tünde

      A Csongor és Tünde drámairodalmunk harmadik óriása – színpadra állítása örök kihívás volt és lesz. Vörösmarty Mihály instrukcióként nagy mennyiségben írt elő szcenikai csodákat, varázslatokat, amelyektől 1830 óta a mű nem a rendezők, inkább a látványtervezők álma.
      Szegő György
      2025. december 2.
    • Interjúk

      Apám morális tartása az, ami beárazta vagy bemérte, hogy nekem miről mi az ítéletem

      Verebes István színész, rendező, közéleti ember. Pályája évtizedeken átível, a színház, televízió és a publicisztika világába egyaránt.
      Lovas Ildikó
      2025. november 23.
    • Interjúk

      „... az föld pedig vala ékesség nélkül való és puszta és setétség vala és az Úrnak lelke táplálja vala az vizeket…”

      …köszönés után a Vizsolyi Biblia szavaival fogad Csernus Mariann, akivel utoljára 3 éve beszélgettem, amikor a Bethlen Téri Színházban ismét előadta a Biblia maga által dramatizált változatát, amelyet négy évtizeden keresztül játszott szerte az országban.
      Lovas Ildikó
      2025. november 19.

    Bemutatók képekben

    • Könnyűvel indul
      Vígszíház Házi Színpad Könnyűvel indul
      rendezőPass Andrea
    • Gettó
      Miskolci színház Gettó
      rendezőBéres Attila
    • Csongor és Tünde
      Nemzeti Színház Csongor és Tünde
      rendezőVidnyánszky Attila
    • A színházcsináló
      Orlai Produkciós Iroda A színházcsináló
      rendezőPelsőczy Réka

    Partner oldalak

    Az oldal megjelenését támogatja: Nemzeti Kulturális Alap Magyar Művészeti Akadémia Emberi Erőforrások Minisztériuma Kulturális és Innovációs Minisztérium Petőfi Kulturális Ügynökség
    © 2025. - THEATER Online - theater.hu